حوادث بحث برانگیز ناشی از قوانین فوتبال
نوشته شده توسط : mm

استعداد یابی فوتبال

حوادث بحث برانگیز ناشی از قوانین در این زمینه نادر است ، اما نه به حدی که تغییر غیرقابل توجیه باشد. هری ردنپ از موضع گیری شده توسط قوانین در مورد کارت های زرد شکایت کرده است. در سال 2000 ، گراهام نظرسنجی داور در واقع از اتحادیه فوتبال انگلیس خواست کارت زردی را که به Dietmar Hamann اعطا کرده بود لغو کند ، اما نتیجه ای نداشت.

دلیل اعتراض به کارت زرد

استدلال اصلی درمورد معرفی فرآیند تجدیدنظر برای تعلیق کارت زرد این است که بدون شک سیستم را بیش از حد بوروکراتیک می کند. ماموریت همانطور که در آن انجام می شود "خارج از زمین" است. چه اینکه ممکن است یکپارچگی داوران را تضعیف و تهدید کند. به عنوان مثال ، این می تواند داوران را از انضباط بازیکنان حتی در صورت کاملاً مناسب بودن باز دارد ، که وظیفه آنها را برای محافظت از بازیکنان تهدید می کند و بدون شک هدف اصلی آنها را شکست می دهد. اگرچه با توجه به خسارتی که به اعتبار آنها وارد می شود احتمال آن بسیار کم است ، اما در بعضی موارد ممکن است باعث شود دست داوران بیش از حد سنگین باشد ، یعنی بیش از حد تمایل به رفتن به جیب خود را داشته باشند ، اما از این نظر مطمئن هستند که اگر معلوم شود که اشتباه کرده اند ، تعلیق قابل تجدیدنظر است. همه ما می دانیم که یک داور در استفاده از کارتها بی قید و شرط است ، می تواند به بازی آسیب برساند.
شاید بتوان این نگرانی ها را با ناامیدی بازیکنان و مدیران تحت تأثیر وضعیت موجود سازگار کرد. یک روش می تواند این باشد که فقط در صورت محرومیت کارت زرد به بازیکن اجازه تجدیدنظر بدهد (چه به دلیل اینکه پنجمین فصل بازیکن است یا به دلیل اینکه او در یک بازی دو بار از آن خود کرد). مسلماً وضعیتی که در آن کارت زرد مورد تجدید نظر قرار گیرد قابل قبول نخواهد بود ، زیرا دقیقاً نوعی بوروکراسی را دعوت می کند که اتحادیه فوتبال انگلیس سعی در جلوگیری از آن دارد. ادعاهای پوچ یا صرفاً امیدوارکننده اما غیرواقعی نباید کاملاً مورد توجه قرار گیرند.





:: برچسب‌ها: استعداد یابی فوتبال ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: